Saturday 27 February 2016

Insan Terbaik



Alhamdulillah. Kalau takde orang yang percayakan kitorang, ayah akan sentiasa percayakan kitorang and bagi semangat. Saat semua orang berfikiran negative pada kitorang, ayah sentiasa akan positive pada kitorang and bagi semangat. Ayah always there for us.

Alhamdulillah, berkat sokongan moral yang ayah sentiasa tiup dalam diri aku ni semenjak kecil sampai besar, buat aku yakin dengan setiap tindak-tanduk aku dan buat aku berani untuk menghadapi dunia.

Alhamdulillah aku tak penah kekurangan ciuman ayah. Even umur dah 20-an mcm ni pon ayah masih cium aku macam aku masih kecil. We still do the cuddling like the old times. Pada ayah anak-anak dia tak pernah besar dan masih kecil.

Terima kasih ayah. What did i do to deserve you. Please stay by me and the girls' side forever. Tak pernah putus doa untuk aku dapat suami yang cinta dan kasih pada anak-anaknya serupa macam ayah ☺☺☺

No comments:

Post a Comment